Preincalzitor universal 1800W, 27mm Schirffert SK1800T-U Date tehnice: -Pn: 1800W -diamentru bransamentului de 27mm -ONU: 230V / 50Hz -Protecție: IP 44 -Clasificarea de protecție ...


410.55lei 


Aflați mai multe


Preincalzitor universal 1800W, 27mm, SK1800T-U/Z Schriffert.

Se poate monta in orice tip de autovehicul: turisme, 4x4, vehicule comerciale, tractoare, camioane, utilaje, motoare industriale, generatoare de curent (Baudouin, Gte 150KVA Energen, etc). Se poate utiliza si in domeniu casnic la incalzire apei din piscine mici, a unui radiator cu apa etc.

Este recomandata folosirea acestuia, daca sistemul de racire este cu antigel, pe timp de iarna pentru a porni mai usor motorul.

Preincalzirea motorului se face cu incalzirea lichidului de racire, deci cu ajutorul incalzirii circuitului de apa a motorului.

Se monteaza  pe blocul motor cu 2 suruburi si se racordeaza cu 2 furtune la instalatia de apa.

In cateva minute incalzeste apa la 60 - 70C grade.

Preincalzitorul functioneaza ca un boiler extern si este conectat prin furtunuri suplimentare. Incalzitorul trebuie sa fie instalat ca urmare a functionarii sale dupa principiul de auto-circulatie a apei calde care se ridica in sus si creaza o rotatie a apei. Furtunul de apa calda trebuie sa detina o panta constanta de 15 – 20 cm. In functie de volumul de apa de racire care trebuie incalzita capacitatea preincalzitorului este disponibila in puteri de 800 si 1800 de wati. 

 

Date tehnice:

Pn: 1800W;
Diamentrul bransamentului de 27mm;
ONU: 230V / 50Hz;
Protectie: IP 44;
Clasificarea de protectie soc electric I;
Comutator termo: At: 60-70 ° C;
Aparatul functioneaza cu un releu FI 30 mA si pamantare de pe retea de 230 V;
Dimensiuni: 290x150mm.
Poate fi cu mufa tip ''U'' sau ''Z''.

Instructiuni de montare:
Principiul de functionare
1.  Preincalzitorul functioneaza pe principiul de circulatie gravitationala. Esential circulatiei este ca dispozitivul sa nu fie fixat mai sus decat punctul radiatorului.
2.  In cazul in care aerul patrunde in sistemul de racire sau in preincalzitor este important sa fie capabil sa-l elibereze. Acesta este motivul pentru care aerisirea trebuie sa fie mai mare in partea radiatorului dupa instalare.
3. Trebuie sa conectati tubul de admisie la preincalzitor in partea inferioara a motorului (in cele mai multe cazuri, este colectorul de conectare inferioara a radiatorului) si teava de iesire trebuie sa fie incorporate in partea superioara a motorului in afara comutatorului termo (in cele mai multe cazuri, la nivelul chiulasei si conectarea furtunurilor de incalzire).
In cazul in care conditii;e de mai sus nu pot fi indeplinite instalarea si functionarea preincalzitorului este interzisa!
Preincaliztorul se instaleaza pe motroul rece.

Instalare:
1. Scurgeti lichidul de racire din sistem.
2. Instalati dizpozitivul sistemului de racire comform regulamentului.
3. Fixati dispozitivul la sasiul sau blocul vehicului astfel incat sa puteti fixa cablul de impamantare de protectie de un surub de fixare.
4. Verificati daca exista o conducta de spargere (contractia furtunului de cauciuc pot bloca fluxul lichidului de racire). Vezi poza din manual.
5. Umpleti sistemul de racire cu lichid de racire
6. Dupa umplerea sisitemului de racire verificati conexiunile pentru scurgeri. Daca totul este in regula, porniti vehiculul care va permite sa ruleze temperature de functionare. Aerisiti sistemul de racire daca totul este necesar. Apoi din nou, verificati conexiunile pentru scurgeri.
7. In cazul in care este totul instalat conform regulamentului conectati dispozitivul la curent.

Preincalzitorul se monteaza cu surubul de aerisire in sus, altlfel se poate defecta!
Nu testa niciodata dispozitivul intr-o stare uscata, fara apa!

Instructiuni de folosire:

Daca instalarea dispozitivului s-a efectuat in mod corespunzator va functiona normal in conformiate cu urmatoarele aspecte:
Dispozitivul se conecteaza la priza daca motorul este oprit si franat;
Inainte de pornirea motorului se verifica intotdeauna nivelul apei in sistemul de racire a vehiclului. Sub nivelul minim necesar, aparatul nu poate fi utilizat;
Inainte de utilizarea dispozitivului trebuie sa se verifice mufa si cablul de alimentare!
In cazul in care radiatorul are scurgeri dispozitivul nu se foloseste!
Trebuie sa deconectati dispozitivul inainte de a porni motorul vehiclului!
Daca nu utilizati autovehiculul in timpul ierni atunci demontati surubul de aerisire si furtunul inferior de cauciuc a dispozitivului, astfel incat lichidul de racire sa nu poata curge afara complet.

Despre demararea la rece:
De obicei demararea autovehiculului se efectueaza atunci cand blocul motor si lubrifiantul de racire se afla sub +60°C. Uzura motorului se datoreaza in mare parte demararii la rece. Motorul este expus uzurii si atunci cand porneste relativ usor.

Avantajele preincalzitoarelor Schriffert

Exclude dificultatile la pornire. Doar cu 30 de minute de preincalzire autovehiculul dumneavoastra va porni fara probleme chiar si iarna la temperatura de -30°C. Nu veti mai avea nevoie de spray-uri daunatoare folosite pentru usurarea pornirii.

Sarcina si uzura motorului scade. Examinarile facute de experti independenti au demonstrat ca pornirea la rece echivaleaza cu o uzura a motorului la parcurgerea a 100 km.

Preincalzitorul (incalzitorul de apa) de motor protejeaza piesele principale ale autovehiculului dumneavoastra: motorul, acumulatorul si capul de cilindru.

Asigura gresajul imediat al motorului. Datorita preincalzirii lubrifiantul (ulei de motor), din autovehiculul dumneavoastra, va obtine o viscozitate corespunzatoare, asigurand astfel buna functionare a motoarelor diesel. Contrar acesteia, in motorul rece uleiul se afla in stare coagulata, ceea ce duce din primele momente la uzura motorului din cauza lipsei ungerii.

Consum scazut de carburanti, emisiune scazuta, mediu mai protejat.

Motorul cald incarca mai putin cu gaze nocive mediului decat motorul rece. Este nevoie de ma putin carburant pentru obtinerea temperaturii de functionare si se economiseste carburant la parcurgerea primilor 8-10 km.

Invechirea vehiculelor noi incetineste, intrebuintarea acelor vechicule creste.

 

 

Avantajele preincalzitoarelor Schriffert

Exclude dificultatile la pornire. Doar cu 30 de minute de preincalzire autovehiculul dumneavoastra va porni fara probleme chiar si iarna la temperatura de -30°C. Nu veti mai avea nevoie de spray-uri daunatoare folosite pentru usurarea pornirii. Sarcina si uzura motorului scade. Examinarile facute de experti independenti au demonstrat ca pornirea la rece echivaleaza cu o uzura a motorului la parcurgerea a 100 km. Preincalzitorul (incalzitorul de apa) de motor protejeaza piesele principale ale autovehiculului dumneavoastra: motorul, acumulatorul si capul de cilindru. Asigura gresajul imediat al motorului. Datorita preincalzirii lubrifiantul (ulei de motor), din autovehiculul dumneavoastra, va obtine o viscozitate corespunzatoare, asigurand astfel buna functionare a motoarelor diesel. Contrar acesteia, in motorul rece uleiul se afla in stare coagulata, ceea ce duce din primele momente la uzura motorului din cauza lipsei ungerii. Consum scazut de carburanti, emisiune scazuta, mediu mai protejat. Motorul cald incarca mai putin cu gaze nocive mediului decat motorul rece. Este nevoie de mai putin carburant pentru obtinerea temperaturii de functionare si se economiseste carburant la parcurgerea primilor 8-10 km. Invechirea vehiculelor noi incetineste, intrebuintarea acelor vechicule creste.